Torsdag, 3 dagar kvar

Så ni vet så kommer jag inte kunna blogga på ett bra tag nu , eftersom båda mina och freddes datorer är kaputt. Så jag får ta mig hit till biblioteket. För att kunna blogga. men nu var vi faktiskt här för att Fredde skulle föra över pengar till migi och för att jag skulle kolla min hotmail. har skickat ut en massa email till dem jag vill söka stipentie hos, men dem verkar helt sega. Freddes jobb ringde idag , dem ville han skulle börja jobba redan imrogonbitti. Va kul för honom. meh va ska jag göra under tiden som han är borta. kommerbli tokig. Kan min skola inte bara bröja nu, snälla! Jagfick schemat igår vet inet om jag sa de, men första dagen skulle vi inte ha ngn dans i alla fall. tråkigt, jag som ville börja direkt. Men på tisdan är det full gång. Vi har street 2 ggr i veckan, plus att alla kvällskurser är gratis. Vilket är jätte bar så jag kan fördjupa mig i fler danstilar om jag vill. Jag har även postat mina brev idag till alla stiftelser. Hoppas att det blir ngt posotivt svar. Som sagt kan jag inte blogga så mycket förens pappa kommer upp nästa vecka & ska ta en titt på min dator. Och att mobil blogga funkar inte heller.

Ha de så bra ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så snygg blogg du har!!

Ha en trevlig lördagskväll!

Postat av: linnea

http://www.gratisklader.se.se/Register.asp?r=414

2008-08-24 @ 10:26:54
Postat av: Becca

Lycka till :) Hoppas det blir bra allting. Men det ror jag verkloge :)

2008-08-24 @ 14:35:33
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback