there i gonna find you




Jaha då var de lördag igen. Hur länge har vi bott här nu, 4 veckor är det inte så. guud va tiden springer iväg. Idag har jag & Fredde gått på stan , de har varit strålande väder men nu har massa moln lagt sig över hela himlen, på tisdag skulle vi få regn, kan det inte snälla vara fint väder två dagar i rad bara .. Skönt i oktober på höstlovet när jag ska till milano, förra året i oktober var där 25 grader varmt. ihh^^ så skönt att slippa va i kylan då. Det enda som ska bli kul denna vintern är att den kommer att vara på riktigt, med massa snö , vi ska åka i skidbackar och åka snöskotor, hihi de ska bli super skoj, hur länge sne som helst jag åkte skidor. Sist jag minns var jag rätt bra på de faktiskt! Längtar så mycket tills jag ska åka till milano. det enda som e jobbigt är att jag fr vänta en massa timmar mellan flygen, men de e de värt. weei! Nu när vi kom hem kom vi hem till en super glad cher. nästa runda jag ska gå med henne ska Fredde med, vi ska försöka hitta gångvägen till hans jobb så han hittar den 27:e. lägger in en bild på mitt nya inköp i nästa inlägg.
ha en bra dag & madonna grattis till 50 år!

Kommentarer
Postat av: Becca

Vilken snygging :)

Postat av: mirre

SAKNAR DIG!

2008-08-16 @ 20:35:06
URL: http://miir.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin sjal du har på bilden! vart är den ifrån? kan du inte skriva det i något inlägg? :)

2008-08-21 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback