so far, how near


Jag och älsklingen, på en promenix



Vaknade idag av att telefonen ringde 2 gånger, men Fredde orkade inte svara förens andra ringsignalen. Det var pappsen som ville få oss upp och hoppa! Enbart för att i helsingborg var det regn och soligt här. Och det stämde faktikst det är helt blå himmel och solen skiner ! Jeeah! Fast jag tror inte att Fredde vill åka till stranden för det. Trist! Fast kanske jag får slita upp honom. Sen vill han aldirg bada iheller, jäkla badkruka inte sant, det är ju det som är kul med sommaren att bada! jag minns när jag va lite yngre, när jag & Carro alltid var på råå bassänger tog moppen dit så fort det blev fint väder, och när vi var delfiner i vattnet i timmar! haha .. Snart börjar min skola, exakt 3 veckor kvar nu.. ihh så pirrigt det är, undra hur lokalerna, klasskompisarna och lärarna kommer att vara, allt är ju nytt måste snart köpa busskort också. Kan inte ta bilen hela tiden, den måste tankas också, men jag drar på det hela tiden för att jag ska slippa tanka, bensinen är ju såå dyr! ush ush ush.. Idag har vi inte riktigt planerat vad vi ska hitta på. Fredde ska köras till byggMAX iallafall & söka jobb. Sen ska jag också lämna ut några CV, fast att jag inte alls känner för det. Det är inte roligt att söka jobb, inte alls, varför kan det inte bara ploppa upp framför en ! Kanske , kanske det blir en sväng inom stranden..
Nu måste vi nog kila iväg om vi ska hinna! Nu får gärna skriva hur era bakverk blev om ni följt ngt av mina recept som jag lagt in!

Kommentarer
Postat av: sara

söt bild :)

Postat av: Annika

Jo, håller med. Söt bild :) hoppas du får en bra dag!

2008-08-04 @ 16:13:48
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: MIRRE

love you

2008-08-04 @ 18:49:46
URL: http://miir.blogg.se/
Postat av: emelie

you go girl! aw, tack du är okcså jätte söt. nej, .. men det du skrev var så sant! Hoppas det finns fler som läseer det än mig ( som tänkt sig göra något så ) puss & kram på dig!

2008-08-04 @ 18:51:19
URL: http://readitfromhere.blogg.se/
Postat av: emelie

hey, förstår vad du menar! det var mer för att jag själv ville det och ingen annan, vet nte.. var inte riktigt nöjd med det jag redan hade eftersom att jag gick ner rätt mycket innan, och då tränade jag inte vilket var nog dumt, men man lär sig utav sina misstag! men jag fick en wake up call av det du skrev. Min pojkvän är nöjd med mig, de är bara jag som dummar mig :b

2008-08-04 @ 19:10:56
URL: http://readitfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback