Måndag

Förlår om jag bloggat dåligt dem senaste dagarna, men min dator har börjat bli konstig. Den hackar , låser sig hela tiden, och jag har inet riktigt orkat sätta mig på Freddes dator förens nu när jag fick spel på min egen. För det första för att här kommer upp en massa popup fönster hela tiden, jätte jobbigt, sen är den superdammig och tangetbordet är kasst. Jätte jobbigt att skriva på måste typ slå in knapparna, så om det är mycket stavfel är det tangentbordets fel och inte mitt okej. Va inne på bloggkoll nu va en massa inlägg uppdaterade, det är verkligen super bra det där bloggkoll asså, man hänger ju med i allas vardag. Och man gömmer inte bort ngn. Pappa ringde mig nyss ohc berättade att han hade köpt en GPS till oss. Han står alltid för den där elektroniska biten, Det är väldigt bra att ha en pappa som ängnar sig åt elektronik. Jag har blandannat fått min kamera, mobiler, min dator, ipod högtalare genom honom & av honom. Super bra. vilket tur jag har som har en sån pappa.

Från det ena till det andra så har vi haft super dåligt väder idag. Ush hemskt det har regnat hela dagen och det ligger ett jätte moln över hela sverige verkar det som. Men jag har sysselsatt mig med att få ettt antal spel på min dator. städat gått ut med vovven kollat på en hel del tv och så. så det har funkat bra. Dagens bästa punkt var när fredde var på sitt jobb (club corona) och frågade om hans timlön och så . så Gav hans arbetsgivare ett telefon nummer till en snickare som behövde personal till sitt företag. så han ringde honom. Och han va intresserad av att ge fredde heltidsjobb. Jag blir så lycklig äntligen börjar turen att vända. Men han har inte fått de snickarjobbet än, allt hängde på om han arbetsgivaren skulle få ett annat. Så nu ska de nog börja rinna in pengar från alla håll. Jätte skönt känns det verkligen. Sen ringde dom mig från balettakademin för breven som dem hade försökt skicka till mig hade kommit tillbaka till dem, så jag gav mmin nya adress , så inom några dagar får jag schema & allt, spännande. nu börjar det närma sig, 1 vecka kvar exakt idag! önska det var måndag imorgon !! Nu har mamma åkt till Thailand.. sitter på flyget nu mot bankok, och om knappt 2 veckor kommer pappa, dan & kristina upp till oss. Jag lääängtar ♥

Kommentarer
Postat av: sara

åh, du har en vecka kvar... jag börjar på ny skola imorgon (högskolan i gävle) såååå nervös :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback