Lördag



Godkväll. Sitter här nu helt grusig i ögonen , man skulle kunna tro att klockan va 2 på natten eller något. man blir helt slut i varenda del i kroppen nu när man dansar 6 h om dagen. Fick en super tråkig nyhet idag , cher ska hem imorgon till helsingborg. Vill inte, kommer att sakna henne så mycket, den hunden är helt underbar alla älskar henne, alla måste älska henne. Får skaffa mig ett husdjur jag också, mår bättre av att ha de. Nu har jag ju inte mina syskon med mig ihelller, En hund kan aldrig ersätta dem men den kan hjälpa mig på traven med saknaden. Känner mig faktiskt lite nere idag, imorgon åker pappa hem till HBG igen, min mormor är jätte sjukt och nu kommer kanske inte mamma på fredag, blir antagligen senare. vill dem ska komma imorgon helst! Så nu blir det bara jag & Fredde igen. På måndag börjar skolan igen och till helgen kommer balettshopen , då ska jag hadla ett par nya jazz skor. kanske, kanske en ny balettdräkt nu när dem endå är här. Vi får se vad plonkan säger och när pengarna från CSN kommer in. Jag blir galen snart!

Om en timme börjar fredde jobb. LIte tråkigt att han jobbar natt, vi kan ju inte gå ut ihop eller ha myskväll längre, Fast vi får väl göra det lite festligt imorgon då när det är söndag coh allt annat har stängt. Va tusen år sen jag åt ostbrick , kanske kan köpa de imrogon, vi har köpt nya balkongmöbler också, ska fota och lägga in bild på det med. Har glömt bort det bara. Pappa tar med min dator hem till Helsingborg imorgon på lagning så får jag låna hans bärbara sålänge, den är som den jag hade fast mindre. Riktigt fin, efter min :) Nu ska jag in och väcka fredde som sovit en timme, innan han börjar jobb sen ska jag sätta mig i soffan med dem andra och glo film. Ni får ha en festlig lördag. Konstigt nog har jag inte varit partysugen på länge , känner mig helt slut i kroppen. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback