I´ve got to go there to come back

Nu har jag pratat med carro i ca 2 timmar om allt mellan himmel och jord. skulle kunna prata i hur många timmar till som helst för att pånminna varndra om allt vi missat i våra liv nu under 4 månader. Har typ inte pratat sen hon var i Helsingborg sist, och det var ju ca 4 månader sen, ush 4, det är nästan 1 halvår. ska de ta så lång tid tills jag kommer hem igen också. Vet inte om jag klarar mig utan helsingborg,min familj & vänner så länge. Sen ringde min farmor.. Ihh^^ jag saknar henne, och hennes pannkakor ni förstår inte asså hon gör verkligen världens godaste pannkakor. mm mums vad jag skulle vilja käka dem nu.

Idag har jag & älsklingen absolut inte gjort någonting, himlen har attackerats av en massa moln och gjort solförmörkelse över hela vår stad. Jag kan inte ens se solen längre från köksfönster, den ska befinna sig där någonstans nu för tillfället. Det är så trist när inte solen är framme, det är ett sånt himla osäket väder också så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det är inte så himla kul att stå mitt i stan när regnet bryter ut lixom. Ni ser sjävl jag har inte så mycket att komma med idag. Jag längtar efter mina vänner, det är trist väder och jag är super sugen på att festa. Partajja loss! Helt galet^^ Vad gör man när det rä såhär osäkert väder någon som har något förslag? Vad gör ni när det är dassigt väder!
Nu ska jag gå och göra något, vilket jag typ inte gjort på hela dagen, återvänder när jag blir på bättre humör. När ni har kommit med en massa förslag till mg såklart! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge dig ut och spring vettjja

2008-08-06 @ 15:57:55
Postat av: Mimi

Jasså, vad roligt att höra :) Ja jag läser din blogg flitigt ska jag säga :) Ja du har alltid älskat och dansa du & maria :) har alltid var lite avis på er :) hehehe men hoppas du får det mysigt där uppe :)

Postat av: Ingeborg

söt blogg :)

besök min och kommenter om du har lust :)

2008-08-06 @ 16:25:43
URL: http://www.ies.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback