I hope for another day

 



Vädret idag har gett mig hopp om sommaren igen. Fast att jag vet att den sakta men säkert är påväg bort. Solen har skinit hela dagen. I morse sa jag åt fredde att vi kunde åka till stranden. Men jag glömde bort de på något sätt och så börja detblåsa en hel del, så det hade nog blivit rätt kyligt endå,när jag gjort ved mig för att vi skulle köra in till stan och hämta min mobil som har varit på lagning för 3 gången nu, kom jag på att det var söndag, eller Fredde gjorde de , och jag kom på att dem inte hade öppet då. Så vi bestämde oss för att gå en runda med cher. Det fick bli till strömpilen. fredde gick in till maxi och köpte samarin till mig, sen satte vi oss vid ett café där inärheten, kom ganska mycket folk efter ett tag. Det var riktigt mysigt faktiskt, Fredde tog en cheescake tårtbit och jag en cafélate. Mm mums det är så gott, fast den jag gör hemma är nästan godare faktiskt! Pratade med anna i telefon igår. Hon börjar ju i skolan imorgon (danscerter) i sthlm. Guud vad nervigt, mina nerver kommer att vara utanför kroppen dagen inna jag ska börja, riktigt pirrigt! Undra vilka som blr mina klasskompisar, gaah^^ haha , ska bli as kul. Jag längtar så mycket. Jag har saknat alla där hemma super mycket dessa senaste dagarna, jobbigt det är lixom inte bara så att man kan ta bilen över och säga hej, först måste man betala runt 1500 sen åka 4 flyg, allt som allt fram & tillbaka. Lite jobbigt är det allt med avståndet.
Jag köpte glamour tidnigen idag , där fanns en massa rabatter med bla till SF, gå 2 betala för en, och en massa höstmode som väntar, har inte iktigt hunnit till dem sidorna än, varför är man så galen i kläder jämt! helt sjukt att kläder kan göra så mycket .. Shopping gör mig glad i alla fall.. Snart ska vi till Maxi och handla in en hel del som tagit slut i skaferiet. Ha en trevlig söndag kväll. Syns imorgon


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Mkt fin blogg!

Postat av: Annika

Härlig bild :)

2008-08-18 @ 08:34:26
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback