Fredag

Godmorgon. Igår kom pappa & freddes föräldrar fram runt 7-8 tiden, så vi började laga maten, köttbullar (hemmagjorda), brunsås och potatis, mm mums så himla gott och jag hade inte ätit sen lunchen i skolan. Igår hade vi strees , HIPHOP vill jag säga, herre gud så svårt, vi började med igår att få in gunget i 1 ½ timme. såå svårt. Herre jisses! men det var super kul. Och läraren va mega bra. Riktigt roligt vill jag säga, idag har vi street med gårdagenslärares tvillingsyster och vi ska ha house, jisses undra hur det ska gå. Pappa ska följa med i skolan, nu ska jag äta min mannagryn sen mot skolan. Ha en fin morgon!

Kommentarer
Postat av: Helga

nee. född är jag i lund :) men jag bodde i umeå i 4,5 år. min äldsta syrra bor där nu å pluggar. carlshem alltså. minns inte exakt vart det ligger. men nära ålidhem?

2008-08-29 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback