freaky


Victoria Silverstedt

Jisses man ser ju knappt att det rä samma person,
hon är ju helt totalt om opererad! Varför lixom?



Shaaaayseeee, säger jag bara, det riktiga exemplaret
var ju tusen gånger snyggare!

Innan ni gör några plastikoperationer snälla fråga er själva  först denna frågan. om ni hade varit ensamma kvar på jorden, och alla andra människor hade varit utrotningshotade om ni då fortafarande hade gjort operationen . För er som säger att ni gör det för er egen skull! Gör inget för killarnas skull då vill dem bara ändra på mer, och det är meningen att du ska älska dig själv. Och jag tror inte att ett par tuttar, läppar eller något annat får dig att må bättre, det finns finare saker här i livet. Förstår mig inte på det asså, dem förstör ju sina kroppar! VAKNA!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

men gud, hon var ju sååå mycket snyggare innan

Postat av: emelie

sjukt bra sagt! har faktiskt funderat på bröstförstoring, men efter det du skrev nysss .. tvivlar jag stort på det . kram emelie :)

2008-08-04 @ 18:42:29
URL: http://readitfromhere.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tror att man kan må bättre om det är så att man verkligen känner för ett par lite större bröst eller något. Sen om man lägger in mega D-kupa eller större för att få uppmärksamhet är ju en helt annan sak.

2008-08-04 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback