Första dagen på Ackis

idag var det samling på balettakademin kl 11 i förmiddes. vi var 11 tjejer och 1 kille. och det är bara vår klass som finns på skolan , känns lite knasigt eftersom det var så stort. lokalerna var super fina och lärarna va jätet trevligare, ihh ja där ska jag nog trivas. Ikväll ska jag ladda inför imrgon kommer att var helt slut vid dagens ende. På morgonen har vi balett, sen fridans och slutligen jazz. Alla kom från olika ställen i sverige, jag har bara säga hej jag heter terese och jag kommer fårn skåne, så började alla skratta , det är vår dialekt såklart. visste att det skulle bli så, äsh de gör inget jag e stålt skåning.. Fredde är fortfarande ute och jobbar , sätter upp afficher i stan, mötte honom utanför skolan innan jag bröjade. Åhh va jag längtar tills imorgon.. Det ska bli så kul. Vi börjar kl 9.oo och slutar 15.oo en hel dags dans, yeah! imrgon kommer mamma & mormor hem från thailand, det har verligen varit en fruktansvärd resa. Nu ska jag betala räkningar, har inet fått mina pengar fårn CSN än, lite jobbigt, så jag är pank har typ 34:- på kontot. blää

Om bara tre dagar komma pappsen och fredriks föräldrar, de ska bli så kul gaah ^^

Kommentarer
Postat av: Helga

ooh haru flyttat till umeå :D vart bor du?

Postat av: Becca

Jag älskar skånska :) charmigaste och snyggaste dialekten, utan tvekan"!

2008-08-25 @ 18:51:59
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback