Because of you I like to play on the safe side so I dont get hurt

 
Nyår 2008


Idag fick jag mina kläder från Asos, som jag köpte på REAN , super billigt, lägger in bilder på dem sen, det blev 3 tröjor och ett par öronhänge. Fick lite panik när jag skulle hämta dem på någon Q8 mack, var fan ligger det lixom, fick bara en tanke av att mina kläder i den lådan kastades bort efter en månads tid eftersom att jag inte hunnit hämta dem, inte hittat, men det var lätt som en plätt! Vad hade jag gjort utan bilen, säger jag bara!
Det är superskönt att Umeå är nästan lika litet som Helsingborg, allt känns lixom så närma! hihi ^^ Nu ska jag och Fredde sätta oss i bilen, min mobil ska hämtas på thephonehouse, tog knappt en vecka för den att bli lagad, snabbis, skönt !! Så den ska hämtas nu , sen ska vi till biblioteket och skriva ut mina CV!

Kilar nu.  puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag funderar på att beställa kläder från asos men vet inte hur mycket frakten kostar. Hur mycket kostade det för dig? Vet du om det är samma kostnad oavsett hur mycket man köper?



Tack för en jättebra blogg!

2008-08-03 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback