torsdag!

sååå nu har jag storstädat. damsugat, dammat och varit ute med hunden, satt igång en tvätt och diskat! som hunden skitar ner och inte tala om hamstern , herre gud , men hamster vilket skit djur, vem skaffar ett sånt. Skulle jag aldrig göra i alla fall och den får panik när man ska ta i den. helt hyper! och jag har totalt glömt bort att gå in på skype och prata med mamma klockan är ju 4 på eftermiddagen nu där nere, dem ligger säkert på stranden eller något. nu ska jag till pappa hämta min högtalare till bilen, ohh hoppas det blev bra han har sågat coh donat, va bortskämd man är! det kan inte finnas bättre föräldrar än mina, det kan det bara inte göra omöjligt! dem e sååå bäst!!!! efter de ska jag hämta upp mormor, om hon vågar åka med mig, hi hi , jag e så duktig så :)

och nu är det bara 2 dagar kvar till tävlingen ...

hej svej, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: emelie

sjukt söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback