solen skiner!

så nu har jag städat mitt rum och kört en runda och letat efter ett hjul till min cykel, i coh med att nån bil har backat in i den så hjulet fördärvades totalt. Inte roligt går på några hundra lappar, det är inte billigt med skepphutscyklar. Så om en timme är den klar på lagningen, oliver ligger i badet och mamma har nyss dushat så vi är på god väg, det blir en tripp till cykel affären, mamma får skjutsa mig dit sen ska vi cykla till stan och gå där en runda, de e ju såå fint väder, men visst blåser de mycket!


En av världens bästa uppfinningar när man har en dålig hårdag, finns massvis på H&M

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har ett likadant hårband =) visst är dem söta..

Postat av: lotta

fiint:D

2008-04-29 @ 14:08:20
URL: http://charloppiey.blogg.se
Postat av: Malin

har ett liknande fast mer som en hår fläta. tänkte kika på sånt där hårband med rosett också :)

2008-05-01 @ 19:57:05
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback