ska slinga håret så här på "morgonkvisten"

x 16/5 - 30/5
x 2/6 åka till sthlm
x 3/6 audition till jennys danshögskola
x 8/6 audition till amras danshögskola
x 9/6 - 13/6 danskurser i Sthlm
x 22/6 åka hem


Så ser det ut i början av sommaren i min kalender just nu. Vill att min kalender ska vara proppad med saker hela sommren,. vill till liseberg, till göteborgskalaset & en massa annat. nu ska mamma göra slingor på mig, vet det är jätte sent, men det var henns förslag ska bara lägga i slingor i under håret. de får man ju inte heller glömma, måste endå dusha inna jag lägger mig så de va en jätte bra idé. BTW nu sitter Carro på flyget påväg till Egypten, lyckost dig snart e de min & freddes tur, imorgon är det bara 17 dagar kvar. Guud va jag tjatar ni får säga till om jag bröjar bli jobbig. Jo det var ngn som undra vilken fondation jag anväder det är loréals true match färg; 07. Fast jag anväder den bara när jag ska ut på helger så jag vet inte om de är den ni sett på bilderna. du som frågade.
Imorgon ska jag till pappa med morgontuppen & laga min cykel sen ska jag och mamma, oliver cykla in till stan och fixa lite saker & såklart hälsa på våran aleks på Gina. Sen vet jag inte om jag sover hos Fredde på kvällen, jag har ju saknat honom sååå mycket idag, Kan inte vara utan dig i e endaste sekund du e mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback