måndes

ojoj äntligen funkar (usäkta mitt förra stavfel, hi hi ) bloggen igen, var ska man nu börja, tror det va i söndes ja jag coh fredde stack till väla och och köpta några nya saker handlar man på HM för 500 får man ju 100 kr i presentkort. Så det passade jag på att göra. Efter väla , minns jag inte vad vi gjorde men på kvällen var vi hemma och såg film, den bästa på länge sen den , det är en av dem bästa filmerna jag sett, vilken handling, har inga ord. Se Agust Rush, när den kommer ut på bio hi hi :)

image1115


jag & älsklingen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du råkade skriva "ojoj äntligen runkar bloggen igen,":P och btw så är du så otroligt fin, söt och charmig så jag vet inte vad jag ska ta vägen! :)

2008-04-02 @ 17:55:05
Postat av: mirre

"ojoj äntligen runkar bloggen igen" DIN BÖG! hahaha

Postat av: Agnes

Hejsan! I all tristess lyckades jag glida in på din blogg (var väl Kenza via Mirre och hit eller liknande :P) Din blogg är väldigt trevlig. Du verkar så glad och, som någon skrev här ovan, charmig. Snygg som få är du ju också, likaså snubben din. Så fina bilder på er här :)

Detta känns som en riktigt bra måndag! Hoppas du också får en bra måndag :D


MVH

2008-04-07 @ 06:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback