måndag

åh va min mage kurrar, har inget bröd och jag orkar inte äta yougurt med start längre, har ätit de sen jag var och hälsade på Anna i Sthlm i inprincip varje dag, börjar tröttna nu. det svider verkligen i magen, känner hur tom den är men den har inte börjat att kurra än. ligger i sängen med datorn nu, orkar inte sitta upp vid skrivbordet. fredde väckte mig kvart över 7, jätte jobbigt, så började han snacka med  mig och då kunde jag ju så klart inte somna om. Så har varit uppe och dratt mig i sängen tills dess, ska snart upp, tänkte ringa maria men får vänta ett litet tag till tills dess, hon sover säkert, vi ska kolla resor idag och sen ska vi till banken och ikväll är det disocträning, undra om jag klarar av de, har ont i hela kroppen, men man ska ju träna bort träningsverk. just nu saknar jag Anna & Carro jätte mycket, vill abara tt alla fem ska ligga här i sängen och prata i mun på varandra ju nu, ta vara på gymnasietiden alltså. Då hade man allt, nu känns det nästan som att man har inget!

Har börjat fortsätta läsa på min bok med Marian Keys - är det någon där men den verkar lite konstig.handar typ om inget, fast snart ska hon åka tillbaka till New York så då händer väl allt. jag vet inte men de får se till att bärja hända något nu annars slänger jag boken i väggen. köpte den för 69 spänn, haha fråga mig inte varför, läser inte ens böcker. men jag ska , ska läsa ut den, läser iet så bra iheller, hackar rätt mycket om jag läser högt! avslöjade en liten hemlis där, men det är irreterande ibland måste börja läsa mer så den dära grejen försvinner.

Det ryktas om att mamma ska stanna en vecka till i thailand, får paniiik!! i och med att det är ny år där nere nu, alla sprutar vatten på varandra, så vill dem inte missa de antagligen så den ska stanna, och jag som trodde att dem skulle komma hem nu på onsdag! Freddes föräldrar åker då, så då är han ensam hemma. Ska va där i två veckor då. Nej nu ska jag hoppa in i dushen klä på mig och fixa mitt hår, jag verkar ha en dålig hårdag idag! sen ska jag ringa maria va klockan än är, nån dag måste hon fan upp med tiden. ha de fint allihopa..



kram / tirre

Kommentarer
Postat av: Emmy

emmy_loves89@hotm...

Postat av: tanja

ni är ju för söta :) snart har ni 5 år ju!

2008-04-10 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback