lördag

varför funkar bara bloggen ibalnd, och ibland inte, riktigt störigt , när man väl har något att skriva och har det på tungan så funkar den inte , men när man bara vill ha de som tidsfördriv som nu , funkar den. Är på jobb, har min lunch nu, har käkat samma mat nu i 2 dagar är trött på den så hittade inget annat , tog lite kalaspuffar coh mjölk, men de e ju ingen bar middag, får kränga hos Elin ikväll istället, såå roligt det ska bli. minns när vi pratade om denna festen typ för några månader sen. och så är det idag , har köpt en grått fodral från Gina som jag ska ha ikväll, och nya strumbyxor, hoppas det blir bra . Det är ju tema ; Glitter & Glamour.

Igår var jag på 19 års fets hos nina, de va kul. körde med marias lilla bil, som alla störiga killar kollar , får spel på dem, stor bil coh sånt sånna kommentarer, A FAN ATT DEN ÄR LITEN! orkar inte med dem. vi hade bestämt oss för att inte gå ut så vi körde till mezo istället efter festen och fikade. jätte onödigt gick efter 10 minuter igen.. sen tärffade vi älsklingen och victor som skulle till zoo bra så vi gick dit en snabbis men dem va inte där så vi gick lika fort igen sen blev det in om stekan. riiiktigt tradigt, vad gör jag och mitt lilla liv i Helsingborg, här finns ju inget att hämta. nej nu får jag rycka tag i mitt liv och åtmiiinstooone flytta ifrån den tradiiga stad som jag stått ut med i 20 år snart!

bara 26 dagar kvar till Turkiet :)

Kommentarer
Postat av: helena

hehe, helsingborg känns litet å tråkigt men har man varit borta tillräckligt länge så saknar man det ändå ;D

Postat av: Sahra

Vart ska ni i turkiet? och när? jag ska också dit. den 10:e maj. :)

2008-04-19 @ 16:55:06
URL: http://sunshiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback