lördag

hej hej har inet kunnat blogga för  jag har varit hemma hos min pojkvän, coh hans data e typ proppad med virus så de kommer en massa popp ups hela tiden, helt omöjligt att skriva ett blogg inlägg. Har saknat min data .. Är på min lunch ska tillbaka till jobb om 5 minuter. ush ush suh och nu efter lunchen är man såå trött, igår mös jag och fredde bara framför tvn, idag blir det utgång med maria till tivoli tror vi, hon har köpt dem allra sista xciderna /spring. dem e sååå goda, det är ju bara en kollektion som dem har! dem får inte ta slut, egentligen är jag riktigt trött idag också, får se hur det blir , men efter jobb ska jag hämta upp marai coh vi ska åka hem till fredde för han ska antagligen på¨en jätte konsig fest där dem firar en lägenhet som blivit målad, ja ni kan ju själva tolka de på ert eget sätt! Just ja, fredde betalade sin resa till turkiet igår och jag ska betala min på måndag, lääängtar!! så roligt det ska bli åker iväg den 14:e maj , blir perfekt för den 12:e firar vi 5 år ihop. och den 11:e maj är det discotävling på sundspärlan. ska bli kul !! ni får komma och kolla läget då. många bra dansare kommer att vara med och delta!

puss & kram ha en bra (söndags kväll höll jag på att säga har varit en dag före hela veckan i mitt huvud) lördag kväll...

image1163


T

Kommentarer
Postat av: jonna

Ha en bra dag:)

Postat av: bella

det finns ingen annan tjej jag har sett, som är så naturligt vacker som du!

2008-04-12 @ 22:23:50
Postat av: fredrik

jag älskar dig.. du är såå otroligt vacker babe..

2008-04-13 @ 11:47:36
URL: http://thefredrik.blogg.se
Postat av: Medina

Skit söt är du :)!

2008-04-23 @ 07:03:02
URL: http://mediii.blogg.se
Postat av: zeriina

Vad använder du för maskara? dina fransar blir så himmla fina, å tjocka

2008-09-06 @ 21:50:00
URL: http://iiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback