jobb jobb jobb

så ja nu ska jag bege mig till jobb. vaknade 8 idag åt frukost på espresso med maria kl. 10.oo sen va vi på frsikis till hlav två och träna, hade en jätte bra träning idag fast jag kunde inte uppvärma på rullbandet har såå mycket träningsverk i rumpan och neråt. Har precis dushat och tatt på mig så ska kila iväg nu! Va på ticket idag coh kollade resa till Marmaris den 14:e Maj. blir nog den vi bokar om inte freddes jobb hindrar, såg nu att antagningen i umeå till balettakademin krockar, men det löser sig , hoppas hoppas vi kan åka då i sånna fall betalar vi hanpenning imorgon, och så stannar vi i 2 veckor. såå kul de ska bli. oj shit måste kila nu , ha de fint, viill inte, får tänka bra tankar!
jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb, jag älskar kunde, jag älskar kunder, AMEN!

image1162

Kommentarer
Postat av: linnea

vad jobbar du med ?

2008-04-10 @ 16:25:07
Postat av: mirre

det är den bilden jag menar. :D som är bra haha

Postat av: fredrik `v´ teresé

jag älskar dig babe, du är så vacker.. ..

2008-04-11 @ 10:43:55
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback