hejsaaan !

jahupp, nu sitter man här och snart måste jag ut coh rasta cher. lite jobbigt faktikt, börjar inte jobb riktigt än, och det är ju dugg ute, ush vilket betydeer att det är väldigt kallt också.. På min dator står det satt det ska vara 5 grader ute, det kan inte stämma. nu är det bara 3 dagar kvar tills tävlingen i Kalmar, jag bli toookig! och min dans sitter inte hundra än, det är alltid samma visa, känner på mig att denna gången kommer det väl att gå åt helvete, man vet aldrig pöltsligt bara händer de! Va på friskis igår med maria har så ont i baksida lår när jag går ser det typ ut som ja sketet på mig, inte för jag vet hur man ser ut då men kan tänka mig, strechade endå försiktigt igår, fast det var ju ett tag sen sist, och vi ska bila upp till Kalmar , JAG KÖR! :D haha . ska bli kul, nej nu måste jag kila iväg, ha de jätte fint

puss och kram / Tirre


Kommentarer
Postat av: jessica

Heeej Tirre.. Jag skulle fråga vart du hade köpt din halsduk jätte fina färger. Puss kör försiktigt.

2008-04-02 @ 11:21:17
Postat av: Elin

Söta bilder, tirrisen!

Postat av: Cornelia

Har för mig att jag sett en sådan halsduk på ströget.... riktigt snygg :)

2008-04-03 @ 15:55:18
URL: http://FashionFadesStyleIs3ternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback