godmorgon allihopa !

vaknade för typ en kvart sen, ska STORSTÄDA idag för imrgon kommer Mamma Ida och Oliver heeeeem !!!, sen ska jag hämta cher och  sen hårdsträna med Maria, sen får vi se vad som händer ikväll. Har lärt mig hur man mobilbloggar nu så gör väl de lite senare kanske, rätt kul i början. Sen på tors e de jobb , ush ush ush vill inte, har varit ledig i fem dagar i streck nu , men man får inte nog! Såå va ska jag göra efter sommaren :/ skulle jg kollat upp för länge sen, jaja nu ska jag börja med städningen, kommer inte bli kul. ha en bra dag...


Kommentarer
Postat av: Therese

Godmorgon!
Städa hade jag också behövt... Får se om jag orkar ta tag i det :)

Postat av: Nicki

du vet inte vad låten heter till dasilva.blogg, deras uppvisningsnummer heter ? :/ hon la in ett inlägg innan om det.

mvh nicki

2008-04-08 @ 21:47:41
Postat av: Malin

heej. jag kom på 15e plats av 31. :) kram.

2008-04-09 @ 04:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback