bloggar mer ikväll !

godmorgon käka bloggare, som sagt har freddes data virus, så man kan inte egentligen skriva på denna datorn. men jag ska hem idag har inte varit hemma sen i måndes, och det verkar ite gå att mobilblogga längre. men när jag kommer hem idag har jag en massa bilder att lägga upp och hur mkt somhelst atts kriva om, det har ju varit uuunderbart väder och nu är det bara 23 dagar kvar tills vi åker, lägger upp bilder på hotellet senare idag med. Och Emmy jag skickar de på mailen idag hr inte varit hemma, och dena datorn vill man inte lägga ner någon tid på, ska köra Fredde till jobb nu sen ska jag själv och jobba..

puss & Kram
/ Tirre

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, ja. jag såg att en tjej hade skrevit om dina ögonbryn så vart tvungen att kommentera tillbaka om att jag tycker dem är jättefina. du är så snygg så=)

ha en bra dag i solen,
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback