the weekend babe

i fredes var det födelsedagsfest hos aleksandra, image495
trevligt, trevligt, men jag skulel jobba dagen efter och var förkyld så det blev inte så mycket partajj för mig, men aleksandra festade ju för oss alla :D haha! Hittade en massa massa bra låtar på hennes data so jag bar måste, måste ladda ner nu. Äntligen när jag är en sväng om hos pappa. Iallafall efter vi varit hos aleksandra gcik vi till TEMPEL, det var helt okej. men gick hem ganska med tiden, efter som jag skulle jobba kl. 9 på lördag i och med det var invigning på GA, och ja de var det verkligen, hassan sprang runder men 100 balonger hela dagen jag stod vid gratis glassen där det var KAOS.  Alla på Th sprang runt med skit stora balonger för dem skulle synas, så roligt det var och hassan kuta runder med flaggor och gatis nötter. Självklart när det är gratis glass tror alla att allt är gratis. Är allt gratis idag ? Nej vi ska inte stänga ner din idiot. Hatra sånna kunder. Idag är man ledig, en söndag va fan ska man göra då. igår kollade jag film med Aleks riktigt dålig, sen såg vi derailed IGEN hha . nus ka jag logga och ka in till stan igen  Idag blir det en tur på Väla, med aleks.

Ursäkta mitt ego, men hittade en grej på kameran med extra röd nyans, blev ganksa coolt,

Kommentarer
Postat av: emmy

haha, va söt :D

Postat av: Flickan

Fin bild!! :-)
Riktigt fräscht med röda lips!
Kram

2008-02-04 @ 01:06:31
URL: http://sunkflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback