ta dig i kragen!

öeee... guud så mycket myggan suger, inte ens några roliga skämt, skojar om HIV mannen och sånt
- ahh ! jag låg med honom jag har HIV, svimmar och sånt, fattar inte var tv hittar sin humor idag asså, och var har Big Brother tagit vägen, var det ett år sen sist eller var det två? Marie Picasso är ju tillbaka från det förflutna, BRAVO! bra start på nya livet, sjunger som en ängel. Hejja hon med! har en massa favoriter i årets IDOL. Men Amanda är ju makalös! Snacka omtalang . . Och en sak till Top Model Sverige, sååå störig bonne hon som inte ville klippa håret, herre guud varför går man med i tiop model om hon inte vill klippa håret, hon ville vara så naturlig som vanlit ^^ hha går nog när man e model, då e man så onaturlig som möjligt. Påtala om onatuligt och så kollade jag i månadens tidning BILD hänt, en va freddes 27 inköpta tidningar för denna månden. Dem hade somat in en bild på Tom cruise öra och ritat dit två svarta fläckar på paint typ och skrivit , tom har finnar i öronen som rubrik, asså orka läsa! så onödigt, precis om om det var sant, eh va fan ska vi lägga in på sida 29, ja vi ritar finnar i toms öron! Jippi vilken ide, eller inte!

Nu måste jag snart ta tag i rocken och köpa mig en ring till naveln, kan inte ha denna förjävliga halva staven i naveln, kostade i och försej bara 80:- typ i barcelona, men vafan hur länge varade den, plus att den rosta efter 3 dushar typ. sitter här nu i min ensamhet & väntar på att fredde ska komma hem från jobbet. Efter en underbar kväll med tjejerna på MEZO, fick bli det, vi har ju inte så mycket att välja på här i Helsingborg, men det vi har det duger. Den här helgen blir det ingen utgång för min del. efter  8 veckors stam kund på TIVOLI. men nästa igen blir det TEMPEL med miir och aleks. vi har fått en ny partypingla i vårt medlemskap! hihi. Vad vore jag utan er & carro förståss! Jo på mezo diskuterades det en hel del om maskerad dräkter, typ falukorv, binda, svamp och sånt, kanske planerar en haloween fest, who knows. flyttar om mindre än 24 timar, äntligen! kan knappt bärja mig.

Va fan hela veckan på jobbet har varit som en helg, hur mycket folk, stress och att göra som helst.. Blir tokig. imorgon kommer det att bli jävlingt coh efter man slutat är slitandet inte slut inte, då ska det bäras låder upp till 3:e våningen, nej hiss nej det finns det ingen.. älskling kom nuuuu .... IM so lonely ♥
Så trtt jag är på alla likadana fråger på TH, - meh va det inte halva priset på denna? JO det dras i kassan. Det är svårt att inte vara otrevligt när man hör fågan 100 gånger, MINST om dagen. buuu the way, I love TASTY!


image538

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback