Lördag

Igår när jag slutade jobbet, sprang jag snabbt som sören till friskis för att hinna svettas av mig lite. Meen halvägs får jag ett samtal av maria, att dem stänger kvart i för det är fredag. Vilket innebär en halvtimmes tid, Åh jävlar! ringer mamma och ber henne hämta mig för en tripp till familja. Vad fann jag. Jo en klocka. Varför har jag inte köpt det tidiagre, och bäst av allt, det var Halva priset! Sen återvände jag "hem" ... För att fixas lite innan tivoli, utgång . . Aleksandra kom sent. Och ja vann bluffen , because im the best! och bara ett litet tag efter bar det av till tivoli.
Det var kul som vanlligt, lite mysko folk bara så vi drog hem vid halt tre, tidigare än vanligt inte sant? Snart är det din födelsedag aleks, imorgon blir du ett år rynkigare. och snart e vi allihopa halvägs till 40.

Vaknade konstigt nog 9 i morse. satt och kolla tv och åt tunnbröd med majonääs... mm va gott det var! Nu väntar jag på aleks, ska till väla och ikväll ska vi nog och fika nånstans, helst alla 4 ! OM det går för sig. Nästa helg är det partii partii hos aleksandra ♥

Tirren

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej!
tänkte bara fråga om du är bra på det där med layouten på bloggen?
hur har du fixat så du har en bild där uppe och så att det står ditt namn och så?
:):)

2007-09-01 @ 20:06:47
Postat av: Anonym

skriv inte så,jag känner mig bara som en gammal tant då :D haha...tänk när vi var halvvägs till 20 ,de var då vi lärde känna varandra <3
LOVE YOU DARLING!

2007-09-01 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback