slut på rubriker

vilken dag och vilket väder, vaknade 8.30 somvanligt av att telefonen började ringa. här hemma börjar folket ringa kl 8 typ. riktigt jobbigt. såg film igår till typ halv ett, jump in, helt okej film. Sen bestämde vi oss för att lägga oss, va riktigt trött, van vid att gå upp i tid till jobbet ju, men på torsdag skulle jag vara ledig. Kunde inte somna för att vår jävla hamster som jag har lust att spola ner sprang i sitt jävla jul mitt i natten, riktigt störigt, så jag och fredde gick upp i mörkret och skruvade av julet och la det på golvet. För en gångs skull hade mamma stängt av hemtelfonen så ingen skulle kunna ringa, precis när vi kommit till ro och somnat börjar hemtelefonen att pipa dåligt batteri. Faaaan vilken natt, så jag sprang upp yr vaken, in i väggarna och in i köket coh satte telefonen på laddning och den pep endå tappade hela telefonen, väckte hela huset och satte på telefonen på laddaren igen , men den fortsatte att paipa, tillslut kom jag på at det var för att mamma dragit ut sladden från kontakten till telfonen. så var tvungen att sätta i jacket igen, därför väcktes vi i vanlig ordning av hem telefonen kl. 8.30
Kaske ite så intressant historia men var tvungen att ta ut min ilska på ngt sätt coh somvanligt fick det bli bloggen!Aleksanra messade ig om att hon med var ledi idag så jag, aleks och maria bestämde oss för att åka till väla och ikea kle hl lite inför tävlingen som är på lördag. handlade fack till min byrålåda också till rummet. harhandlat in en massa nytt till det. sen hittade jag två lyxiga nattliinnen på hm också. Finns inget skönare än de. Nu är jag hemma igen ja. Disco tävling i örebro på lördag , är riktigt nervös, kan inte min dans... BRA! Hitta äntligen en sovplats!



♥    

Kommentarer
Postat av: mirre

haha, du kan ju inte skruva av hjulet.. de e ju synd om hamstern.. :'/

Postat av: fredrik :D

asså.. den hamstern, en vacker dag sigge, en vacker dag är det bara du och jag hemma..!

p.s älskar dig tess :D

2007-10-11 @ 23:54:56
Postat av: Anonym

var har du köpt den blå klänningen? jättefin! :)

2007-10-13 @ 13:21:34
Postat av: fredde

tunika. inte klänning ;) till och med jag vet

2007-10-14 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback