hej

tillbaka från jobbet, blev inte lika svettig idag , fanns mer att göra än jag tänkt mig. Som tur var, för söndagar brukar vara ett helvet på Maxi, och den fjuttiga OBen är inget att tänka på! Hann bara lägga in lite bilder innan på min lunch. Lite flummiga men hittade tillslut rätt läge på kameran för kvälls ljus. Jävla haitech saker!! Fredes fick kjag utrettat en hel del. Sen var det fest inne i stan, kände inte en jävel, men det var endå roigare än vad jag hade tänkt mig, skrattade typ hela kvällen, folket där var sjuuukt fulla!! Det första som hände när vi öppnade ytterdörren va ett en kille flög rakt igenom hela hallen. HELA HALLEN! blåmärken och sånt i huvudet  :/ snälla nån, Sen belv det ölspelet coh en massa andra kortspel, riktigt roligt. Du glömde säga ditt namn , dennis, nu drack du med vänster , dennis,
- va heter du nu igen?
- dennis, dennis!

haha helt klockren! Men tivoli blev det inte för min del, va riktigt trött, det är det där jävla jobbet som tar kål på en. Men nu är man ledig imorgon, ska plugga teori hela dagen, denna gången ska jag faan klara det!! OM inte så skiter jag i körkortet, haha nej det gör jag inte! Sen har man halkan på onsdan. Good luck tirre !!
I lördes var jag och älsklingen i Malmö, var tvungen att betala hel, vågade inte åka på halv, inte för att jags er ut som 19 men dem har blivit hårda på tpgen. 160:- fram och tillbaka och det enda jag köpte var spelet våghals, kul det kostade alltså mig 160+135 för det jävla spelet. äsh det var det värt. Sen kom aleks hem till mig och sov över. Och idag blir det film kväll med, jesicca, elin, carro, maria och aleks. sen blir det bingen...


image589

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback