im sick

nu är jag bara så sjuk som man kna bli, hade det variut i sklan skulle jag bara kunna sjukanmäla mig direkt, men med jobbet gäller andra regler, kommer nog inte kunna jobba imrgon ihgeller, hur ska det se ut om jag står bakom disken och snörvlar och hostar varannan minut, ännu pinsamare är när jagmitt uppe i ett samtal få en av mina värsta nysattacker. Dem är inte att leka med dem inte! Får nog ta att vila ut mig en dag till så jag blir hlet friks, en aning friskare tills på lördag i alla fall!!
Shit så tråkigt det har blivit att blogga nu för tiden, känns trist att dela med sig av sin vardag i detalj dagligen minst en gång om dagen. Vem bryr sig liksom, Blir ingen christmas cup för min del heller. Så miir blir inget med det, känns inte som att du va sås ugen på det i vilket fall som helst endå. Är du cp ska du åka endå till tyskand för att kolla på det bandet tokio hotel ? Dååå tänker jag inte följa med inte. haha du e galen.. Skicka ett kärleksbrev till honom, who knows tänk om han nappar. Du skulle du bli rik och vi skulle kunna dela hälften hälften!
Sitter här  helt snuvig i rummet coh ida skriker i vardagsrummet. Bli galen på den ungen , ADHD!!! Jobbigast är det endå att sakna min äölskling så mycket som jag göra, går inte en dag utan att jag tänker på dig . Saknar dig varje minut och älskar dig tusen gånger mer än igår, ÄLSKAR DIG ♥

Kan inte fatta att det redan är den 22 noveber, det är gelt sjukt nästa vecka är det första advent, eller nej vänta nu lite , nästa igen måste det vara, men nu på söndag är det julmarknad i råå, Ska gå med mirre!!  Fick mitt nya schema igår, var lkedig på jul coh nyår, kan det bli bättre? wihooo !!! okej nu börjar jag skriva som en fjortis, såg nyss en skit bra film. no reservation eller vad den hette. Jäääte bra. Imrgon måste jag bara se ett öga rött och imrgon kommer min älskling och pysslar om mig i hope. Längtar...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte blogga, älskar att följa dina dagar

2007-11-22 @ 23:25:32
Postat av: mirre

hahaha :D ja de kan vi ju.. ja gör nog de! lol han slänger nog hälften av alla love letters han får.. palla? mohaha.. men erkänner att de hade varit gött att bli rik så du och ja kunde leva loppan ett litet tag. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback