untgång

neeeej, jag har tappat bort min börs, jäääte hemsk. Allt är borta, men har spärrat mitt kort och fått ut pengarna, helvete. riktigt jobbigt är det. Det vrästa man kan bli av med men vadå. Okej efter 2 timmars packning är jag iallafall klar med kläderna, skor och väskor. Nu är det bara det lätta kvar att packa ner. äsklingen och resten av klassen åker imorgon med bussen, men flyget lyfter inte förens på fredag. Undra vem som kommer vara framme först. Har nog aldirg packat emd mig så här mycket till en resa nånsin som jag har gjort till denna. Min väska är proppfull och jag har inte ens handlat nåt i Costa än. Har handlat tåg & båt biljett och växlat pengar tills på fredag.

Idag blir det nöjesnytt galan med Aleksandra och Maria ♥ Ängelhomarna har ju bal idag och efterfesten är på tempel. Ska bli kul att se dem fyllona. haha ..  imorgon blir det tidigt uppstigning fast att man är ledig. Väla  och handla det sista, sen ska man till sömerskan och prova klänningen en sista gång. Sen ... kommer jag atagligen inte kunna somna.

Kul, att man ska ha tandställning till 13 augusti. roligt. stål käft ännu en sommar. funnie funnie ...
Le och va glad.

Trevlig resa alla costa brava luffarna. vi ses i Spanien !

   
man måste vara lite ego ibland,

Kommentarer
Postat av: mirre

snygga bilder baby! <3 i love you!!

Postat av: louise

awe gumman :/ det går snabbt ! söta bilder :)

2007-05-17 @ 19:53:07
URL: http://louicezimmergren.blogg.se
Postat av: natha

ja är också en liten braceface som väntar på att bli av med min;)

2007-05-19 @ 15:24:11
URL: http://nathabee.blogg.se
Postat av: Anonym

awe, söt du blev på bilderna ;D

2007-05-22 @ 21:46:49
URL: http://shnittzel.blogg.se
Postat av: emmy

du är jämt så vacker! hörre du, vad heter din rough? måste köpa ny och din har prfekt färg! Hoppas du får en roligt student vecka nästa vecka. Själv får jag fira studenten 3 gånger trots att ja inte ens tar studenen i år. Fast inte lika kul när man har ett år kvar i skolhelvettet. Puss / Emmy

2007-06-01 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback