holliday and so on . .

Då var alla födelsedagar över. Mirjams, mammas, Idas, Olivers och ninas . . Och alla pengar slut. Men nu är det ju så här att jag jobbat och sletit och jobbat totalt 107 timmar. Så lönen hämtades ut i fredes, gött. Men fick lägga llt till Sthlm och costa Brava. Kul, varför är det alltid så att man bara får lägga undan och lägga undan.
I lördes bar kvällen iväg till Arom med Nina, Maria och Aleksandra. Maria stack efter typ en timme aleks efter 1 och ½ , meh jag och nina stanna kvar till natten blev morgon, Sen bar det iväg hem till Fredde och sömnade gott där förutom att det var jobb 9 på morgonen dagen där efter, meh de gjorde inget för personalfest väntade på Svea båten kl. 8 . Var jätte trevligt, kunde inte komma till Mirjams party party , men sponsrade till presenten ändå. I veckan blve oliver också 10 och Ida 3. Idag 1 Maj fyller mamma 42. Happy birthday to you, happy birthday to you . .
I fredes såg jag någit jag aldirg sett förr . . Mig i klänning. I linneväv hos sömerskan, var endast så klänningen var klar. Så fin den var, hade kunnat gå i den till balen, jag i klänning. Har aldrig haft det förr. Längtar så himla mycket! Det var så himla sagolikt och fint. Men den va min.
Sm disco i Falun i helgen, kunde inte hänga på hade jobb, men Peter tod sig upp till Star, elin kom 3:a i guld och några andra kom också upp i guld. Nu börjar DH bli på bättre spår. 10 st som är över silverklassen. Fantastiskt, Grattis till alla som satte dem sista prickarna.

v. 18 startade kalas bra, Malmö med Maria, en klassfest och grillning på gröningen sen blev det utgång till Tivoli. Var riktigt roligt förutom alla slagsmål som fördärvade allt, så efter ett andra slagsmål fick det vara nog så drog iväg med aleks till "arom". Maria stack fort , anna vettifan var hon var, ganska full så hon rände typ överallt. På AROM träffade jag Fredde och drog hem till hans säng och somnade gått efter två mackor i magen. goddi goddi, Sen var det tisdag och ännu en ledig skoldag. Stack hem vid 2. Ibland blir man bara så trött på killar asså, för det första är dem så otroligt egoistiska när det gäller allt, Sen bara snackar dem så jävla mycket precis som om man vore en hund. Har ingen respekt över huvud taget, man har faktsikt rätt att bli trött ibland. Med det är okej endå för jag är så jävla kär och det finns bara en för mig, så man får bita ihop dem jobbiga stunderna och kramas istället. Nu har jag snackat av mig lite, känns bättre så , dela med mig av mina tankar. Om ni nu läste dem.  .

Denna veckan blir jobbig som sataan, imorgon ska jag börja på Nv redovisningen, fylla i ansökan till balettakademin och söka ledighet till Costa Brava. Förhoppningsvis körskolan också om jag hinner. på tosrdag blir det körskolan och skriva filosofi analysen och självklart träning på friskis, körskolan coh träning på fredag och träning på lördag sen söndag, är det tävling på sundspärlan, ska ha ett nummer med Maria vid 12 tiden. kommer typ vara helt slut i kroppen efter det så hoppas på en helkropps masage av fredde nån timme efter uppträdet.

Idag var det sista discoträninge, känns sorligt. Får ta förväl på söndag, kanske aldrig komer tillbaka till Dh. forhoppningsvis inte vill hellre vara i balettakademins lokaler. Hatar när det är uppehåll hos dansen , varfär finns det. man behöver inte vila från sånt.
förlåt att jag skriver en massa men det är så mycket som hänt och jva tvungen att rasta av mig, nu ska jag synda och äta en kaleribomb, man måste unna sig något gott ibland.

imorgon är det 37 dagar kvar till studenten, 11 skoldagar kvar och 15 dagar kvar till Costa Brava. den som väntar på något gott väntar aldirg för länge . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback