boom boom boom boom

nu är det farligt nära, och mitt hjärta håller typ på att hoppa ut ur halsen så stressigt allt är nu. jävla mög värld. Målet med livet är bara att möta sina motgångar. Efter skolan stressar jag ihjäl mig till jobbet. Sen får man stressa hem till läxorna. Ska ringa läkarstationen & körskolan och allt. Hinner inte. Gråter snart blod så jävla stressad jag e. Kombinera aldirg skola och jobb, funkar inte! JO ett ganska bra självmordsförsök för er som är EMOS.
Längtar så jävla mycket till Costa brava vill det ska vara nästa vecka och fredag nu, är så jävla tacksam att jag ska åka flyget. Kommer att bli så jävla kul. och då är allt över här hemma. Läääängtar.Ni fattar inte vad det längtas. Aleksandra ringde och berättade en nyhet idag, hon hade fått allas flygbiljetter, jadåå. 20 kilo i väskan och 8 kilo i handbagaget, inte ett gram mer. Hur ska man få pltas. Måste till Nova, snälla jag har inte avslutningskläder. Bryr mig inte man får ju inte ha på sig vad man vill endå. Vissa har inte ens studentmössa. Måste logga in på Year book också, helvete ..


ännu en kamratmedlem har blivit upptagen. Icke singel alltså. goddigoddi. så nu slipper man höra hennes jävla desperata snack om att vara den ende som är singel. PUST! Visade vår film för klassen idag. Visade den för fredde också. KUl tror ni han skratta mer än 2 ggr. NEJ! roliii kille . .
jaja det händer mycket här i livet ., ena dagen är den andra lik och nästa är bättre än förra. Får hoppas på bättre dag imorgon dådå. Imorgon börjar jag 8.15, enda lektionen. PISS!
Fan va mitt hår är kort. klippte det jävla skitet idag igen , mööög . ..
- oh its a wonderful world its a beuiful world. . .
Längtar till sommar och bekini .

Kommentarer
Postat av: anna

"jävla desperata snack" , tack tack tack , kul att det är så du uppfattar mig ;P trodde ni gillade mig lite mer men jaa ;D , haha . love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback