Torsdag

åh, skit också glömde igår. Riktigt länge sen jag skrev, vet har svikit bloggen totalt, men nu kommer jag tillbaks med nya krafter. Jadå har bröjat jobba på tasty House. På Maxi, och JA tasty House finns på maxi. blev inte kollega med Louise. Silket väder. helt underbart. det ska Vara hela påsklovet ut. Nu är det bara 2 dagar kvar till påsklov på 10 dagar. Ska jobba 8. haha men de e påsklov det också har jag ju råd med mycket påsgodis. Ännu bättre , om 2 dagar är det tävling i Västerås, största tävlingen nånsin, över 1300 dansare & 3 golv. Herre gud. Hur ska alla få plats, träningsal och sånt, det är nu vid sånna här tillfällen man skulle varit lång, så man kan se alla nummer coh dansare över allas huvuden. typ 2 m hade varit lagom.

Nötter, nötter. Innan visste jag inte ens vad nöt var. Nu är jag specialité på det ju. Jordnötter med överdrag,  - Ja det är en hasselnöt men barbeque smak. - nej det är inte salt i dem! låter helt dumt att fråga
- hej behöver du hjälp
- ja jag har en skada i armen
- ja ok då ligger apoteket ditåt , lixom
Nej får fråga om jag kan hjälpa till med något istället. Det är mcyket man grublar över. jag e ju nästan vuxen nu coh har jobb och allt, det är bättre än min mamma !


"oh what a sunny day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback