Lätta spår i sanden

Honung och mjölk? är det verkligen så gott som det ska vara, men det ska visst vara bra för halsen, för alla farliga baskilusker har nått min hälsa nu, Det svider i halsen och jag nyser hela tiden. Trodde faktikt att jag hade hunnit springa ifrån förkylningen. Men den fångade mig som vinden. Snappt och lätt. Förkylning kan vara i evigheter, meh det spelar ingen roll så länge det är sol ute. Längtar något fruktansvärt till sommaren,  vet inte vart jag ska bli av . Att kunna bada i havet, ta en kvällspromenad på gröningen, äta glass utan att frysa ihjäl och kunna gå lätt klädd. Sommaren är så mycket bättre än vitern. Hatar vinter. det är bara kallt och disigt och man bli bara på dåligt humör. Jag sätter ju igång och visslar så fort solen tittar fram, och jag som trodde att jag inte kunde.

Myskväll hos maria är inbokat idag, blir skjuttsad av pappsen och så ska jag sova där. Har en lektion imorgon som börjar 8.10 bara smått irreterande, ska kolla film. Efter filosofin blir det ett besök på körskolan, och sen är det jobbets om gäller fram till nio, kommer avsluta dagen i Freddes säng. kan det bli bättre. Ingen utgång för mig denna helgen iheller. Sparar mig till påsklovet. bara 6 skoldagar kvar imorgon tills det är lov. Det borde vara förbjudet att böraj 8 på morgonen i skolan. totalt, strängt förbjudet. Fan va jobbigt det är att vara förkyld, jag har ont i ryggen, vaderna, axlarna, ögonen och nacken, allt drabbas lixom. Värst av allt måste jag lämna dansen åt sidan. ska sluta klia mig i håret nu och massera nacken för imrogon ska han få ta över. ^^ Annars smittar jag , och baskelusker dem ni dem e farliga.


112904-163

Kommentarer
Postat av: tipsaren

mjölk e inte bra för halsen när man e sjuk.

2007-03-25 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback