Hi, here i am

Favoritfärg: rosa / svart
Framtidsplan: Bo i lyxvilla och dansa varje dag.
Tre prylar till en öde ö: Lepsyl, mobil och stereo
Hur många har du kysst? 4, jag vet Im a nice girl
Hur många piercings har du? 5
Hur många tatueringar har du? Inga , HATAR tatueringar finns inget fulare
Två saker du skulle vilja ha: massor med pengar och en egen dansal
Något alla vet om dig: att jag dansar , tror jag nog
Vad blir du glad av? att dansa
Vad gör du när du blir ledsen? gömmer mig, så ingen vet
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? smycken
Vad var det senaste olagliga du gjorde? jag é inte olaglig okej
Vad längtar du till? bounce summer camp, sommaren, Costa Brava, studenten och allt de dära underbara
Favoritsnabbmatställe: pasta sallad på hörnan där på väla
Vad har du i glaset? just nu inget
Favoritte: Russian Earl Grey
Favoritglass/ar: gräddcola, polka och after8
Vilken film får dig att gråta? I am Sam
Om du fick 1 miljon: skulle jag gått den bästa dansutbildningen i USA
När grät du senast? när jag bråkade med Fredde, i lördes
När skrattade du senast? idag, åt Carro
Vad är du rädd för? mörker
Vem är du rädd för? Mec, ser exakt ut som dem thailändarna i skräckfilmer
Favoritmat: pilaff
dröm Frisyr: långt och TJOCKT hår
Vacker människa: Adriana Lima
Klok människa: Anna
Meningen med ditt liv: vet inet har filosoferat om de, men inte kommit fram till ngt ännnu
Vad åt du till frukost? en macka med kaviar
Gillar du svarta kläder? Ja, älskar det
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Fredde
Brukar du svära mycket? nej , tror inte så
Största misstaget som du begått? när jag gick på mitt eget skämt, på en semester med klassen i Spanien
Har du pojkvän? ja
Är du kär? ja  absolut
Vill du gifta dig? innan ville jag inte, men Fredde får mig att luta mer åt ja nu, ja
Hur tidigt stiger du upp? inte tidigare än nödvändig. 30 - 45 min innan jag bröjar
Gillar du att slåss eller? näh, de e bara till för mesar , som inte har stor käft nog.
Hur många timmar sover du per natt? 8 typ
Kan du stå på händer? ja, bara liten stund
Favoritserie: tittar inte på TV, men innan va de Vita lögner
Gröna eller röda äpplen? gillar inte äpplen så mkt men helst sånna som man har i trädgården, grönröda
Bra film du sett nyligen: Night at the museum
Har du raggat på internet?haha , ja fast bara på låtsas
Bästa barnprogrammet: tittar ju inte på tv sa jag
Kärleken:  är det finaste man kan få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback