Hallonväder och Tzzzider

112904-151


Ikväll blir det utgång till Tempel, Har vatt hos sömerskan," tränat " och vatt på körskolan idag. Nu ská jag snart in i dushen. Saknar min Fredde ♥ så himla mycket, så det är inte sant! tempel , tempel, känner på mig att kvällen idag kommer att bli kanon! weeii. Ska käka tomat soppa hemma hos aleks, blir nog bra . med nine, louise, anna, carro, maria och aleks så klart! Imorgon är det FINAL i melodifestivalen. vem ska vinna. tycker hon lille tjockisen i svart klänning, elle rnej, asså alla låtar är as bra. Skulle bara vara lite mer shlagerklang i dem. Nästa vecka får vi våra nya parkläder, det är UKM och vi har inte börjat träna än, haha , hur ska de gå? Nu é de typ 80 dagar kvar till studenten. längtar till Costa Brava! Jätte jätte jätte mycket, ska bli så kul och ingen kille (slyngel) ska få fördärva min resa. Jahapp Uasås, hur blir det nu? Kommer allt bli till rätta igen. - Gimme that kommer ut från högtalarna nu, tänkert bara på Amra, Mirjam & Linda då & dance 4 me. Vill inte att det ska sluta nu och här. men vi slutade visst i topp! Igår såg jag The Holiday riiiktigt, riktigt bra! Herregud, kunde verkligen inte sitta stilla, men nu , snart måste det bara komma en film med (snyggve) lindsay lohan. Asså nu mste jag snart bli koreograf, kändis och rik. E ju faktikst 18 nu. Borde bo i en lyxvilla med hela New York som utsikt, nej då själv sitter man i en rutten lägenhet i helsingborg. haha . skrattretande. vill gå på kändis fester. Tror nog att Cosmopolitan är min nya favorit tidning, Annars får SOLO ligga kvar på första plats, Shit kl. e 16.10 och ja ska ta bussen 18 och nåt, måste nog in i dushen nu. Men ha en trevlig Fredag. För det ska iallafall jag HA!


God is watching so give him a great show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback