80 jävla dagar kvar

Helt härligt ju, med sol , + grader och sånt. Blir på så glatt humör att ja inte kan låta bli att vissla hela vägen hem på cyklen från skolan. Har blivit mycket bättre innan kunde jag inte ens få fram ljudet. Men nu har jag hunnit lära mig vissla en ton. Bättre än inget. lite amatöraktig att inte kunna vissla. Fredde säger att ja inte kan , meh JAG KAN!Det vet jag. Igår var jag och dansade på IH. Va jätte skoj och en massa med publik. Yeeaaah!! hörde man hela tiden bakom läktaren. Pirrigt , prrigt, näh va faktskt inte nervös, hann nog inte bli det. Hade velat dansa disco där . Mäktigt. Men kunde inte eftersom att det var med JLC. Mats hade nog inte trallat runder då inte.


Nu är det bara 2 veckor kvar till västerås tävlingen, och jag har ändrat massa i min solo. Måste hinna lära mig det. Ska på disco träning idag, mitt mål är att sätta stegen. Så får ja sätta dansen på torsdag eller något. Jag vet ganska korkat att ändra steg 2 veckor innan. Men jag gör altid samma jävla fel. Lär mig adrig. Hur ska det gå då. Tänk om ja & Maria kommer till finalen och får dansa 2 och 2 på golvet. Jag & Maria samtidigt. Men vill hellre titta när hon dansar. Får se hur det går. Bara 80 dagar kvar till studenten nu.


Min väska står packad och klar i hallen, ska sova hos Fredde efter dansen. Min älskling  ♥ Som jag älskar mest i hela världen. Skönt, nu skriker inte min mage längre. Alltså jag brukar tänka på sånt som förhållande, Vilket alla gör men lite mer sånt ovanligt. som typ mamma hon va tillsammsn med en kille i 8 år sen dumpa honom. Hur kan man dumpa bara så efter 8 år. Det är lixom en evigeht och 8 år bortkastat av ens liv. Hur kan man bara glömma lixom. Glömmer man nånsin? det är läskit det där med att lämna. Krävs många beslut fast att edt bara är ett som ska sättas. Grubblar nog på för mycket onödiga saker tror jag . Kanske ska tänka på dagen och NU typ och inte på imorgon eller om övermorgon. Ta en dag i taget lixom och så leder väl ödet mig dit jag ska vara. Eller så skiter man i ödet och går sin egen väg. äsh, tar den dära diskussionen en annan dag!




112904-159     112904-161     112904-160

Kommentarer
Postat av: anna

ooh tirre har blivit filosofisk ! I'm so proud of you honey /v haha btw : www.danscenter.se , d ehar en dansutbildning i sthlm , ska vi söka in ? auditions i juni, det finns med STREET på schemat , woho . kolla på hemsidan , har redan skrivit ut ansökan . älskar dig !

Postat av: nina

Du har blivit utmanad i en blogg tävling utav mig snäckan :D kolla min blogg så förstår du ..

2007-03-22 @ 09:04:32
URL: http://ninamariwany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback