partaiii

studenten närmar sig riktigt mycket nu. skåpen e tomma, kläderna e klara, ctudenthatten ligger på plats färdigt i rummet. Börjar ppirra lite i magen nu. Tänk efter en dag är allt över. Och på måndagen 11/6 är det bara Stockholm och dansen som gäller, men kommer hem till midsommar en snabbis . Kommer sakna dig så mycket Fredde och alla min pompisar, fast att de bara e 4 veckor. men men , de e bara för ni e heelt underbara. Igår va nog den roligaste kvällen på länge satt på hanpaveljongen från 7-11. Tiden bara rusade iväg. Dansade och sjöng som galningar med klassen, Vår klass är tomefaaan helt underbar. kommer sakna den så himla mycket! ♥
Det finns dock endå lite positivt med tjejklasser har jag insett nu. Man blir som en stor jävla familj.

Var på väla med älsklingen idag, du e så fin i kostym älskling. Det är faktiskt roligt att slippa se dig i dem dära häng brallorna ibland. Meh bara ibland. Du e helt underbar. helt otrolig kille. Synd att inet alla tjejer får vara så lyckliga med sina killar som jag är. Du har allt man ska ha. Älskar allt med dig. Kommer aldrig att lämna dig. Vill leva resten av mitt liv med dig älskling. Saknar dig redan efter bara en timme utan dig. Längtar tills jag ska få somna på din arm inatt igen.

Imorgon börjar morgonen med frukost på espresso house sen ska släpet kläs inför den 8:e Då vi lämnar skolhelvetet! Ska bli riktigt skönt att aldrig återvända. frukost hos linsan och fotografering tidigt , tidigt. Lönt man somnar på torsdan lixom, haha .. Åh va jag älskar att vara student, vill vara det året runt. vill tillbaka till costa brava, vill tillbaka till balen och allt. vem vill gå i tvåan nu? ingen , ingen . .

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback