då var balen och costa över

som en sagolik träffpunkt, skulle jag nog beskriva balen. Jätte trevligt när alla va så uppklädda och fina i håret. Killarna trallade runder med frack och grejer, en del va as packade redan vid förätten, men sånna drägg blir man aldrig av med, dem e ju där för attliva upp stämningen (typ) eller så e dem bara helt jobbiga. Från Knutan till sofiero tog aleks pappa oss med bilen. Massor av prinssesor och prinsar vandrade runder på sofiero och vi välkomnades med ett champanje glas. efter lång vänte tid coh kurrande magar togs vi in i ett mega tält med uppraddade stolar och bord. Jätte fint. och såklart hamnade jag på bordet längst ner vid baren och längst bort från scenen så ja såg inte eller hörde ett skit. Min bordskavaljer va riiiktigt tråkigt. man hörde typ bara - he - haha , då och då, att han fnissade med, om vad vi andra snacka om. Men som tur var hade jag tobbe mittemot mig som livade upp stämningen och en tjej från rönnowska bredvid mig. Sen snett mittemot mig hade jag en indier med en sten mitt i pannan och åt det andra snea hållet hade jag en tjej som va ganska tråkigt och såg ut som dem fiskarna som blåses upp när dem blir rädda och ska skydda sig, ja uppblåsen så såg hon typ ut hela tiden. Efter förätten, maten och efterätten var det dags för vals, men tråkig nog sprang jag och fredde förbi varandra. PLus att det va typ en rock låt till valsen så de måste gått unnan för dem som dansat vals. Tråkigt var det dock att man va tvgen att dra efter att bandet hade spelat 3 låtar för att hinna komma in på tivoli eftersom att alla inte skulle kunna komma in. Svin tr¨kigt var det att efterfesten var på tivoli, då kändes de inte som balen längre, och man kände sig baar fjantig av att hoppa runder och dansa i balklänning till R&B musik. Fredde va lätt hetast på balen. ♥

Dagen efter balen och dagen där på igen och nästa dag igen var jag hos Fredde, länge sen jag tog det så mycket lungt så himla länge. Meeeh skönt var der. Har typ bara badat jakutsi ? stavas det så? och sovti och kollat film hela helgen, men idag fick det vara nog så tog en runda med Aleks nere på stan  vid 8 tiden, sten dött. Dödare ä dödast e helsingborg. Sååå jääävla tråkig stad , längtar tills man får komma här ifrån. vid 22.30 var där 2 personer som syntes till vid knutpunkten , inte ens en endaste uteligare eller ga unge syntes till. Var typ  timme i stan, kul , trevligt. sen fick man chilla vidare hemma. Men fick ner en päron milkshake i magen endå så jag e glá för det.
Imrogon blir det malmö, köpa ballet kläder på svansjön innan sthlm resan. Sen ska de bowlas på Ih med studenterna. Sen tar kvällne mig vart den vill. Synes .


    


Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fin klänning du hade! :)

Postat av: Anonym

söta ni va :)

2007-06-04 @ 23:51:49
URL: http://shnittzel.blogg.se
Postat av: Rebecca

Vad fin du var. Jätte fin klänning!

2007-06-05 @ 13:47:50
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback