The night is mine . .

Är det någon mer än bara jag som tycker det är dö trist, silket väder, de måste ju vara ett skämt. det blir bara en massa innesittande och film och alldeles för mycket godis. Från 10 när jag vaknade tills nu, har det ju baar pissregnat, jätte rolig sommar. Tänkte dra till tivoli i helgen men blir nog inget med det, vill inte stå i den jävla kön i flera timmar. dö trist ju ! alla jobbar och fredde vill bara lana. Aleksandra är i Serbien och Anna i Stockholm. Aleks ringde föresten igår, gissa om jag blev överlycklig, längtar så mycket tills hon kommer hem!
Idag har jag varit och tränat med Maria och gjort en film om Costa Brava som jag egentligen skulle ha gjort för flera veckor sen. Gissa om filmen funkade när den var klar, efter 3 timmars arbete ? Nej de gjorde den inte. Så får sitta och fixa med den nu igen. Såg ett jätte bra film i morse också the last mimzy. den som kommer på bia snart, se den, den va faktikt himla bra den! Förhopningsvis börjar jag jobba nästa vecka. Fredde också hoppas att vi kan ses lika mycket för det. Vill så gärna bo med dig, så hade man sluppit bekymra sig över det. Älskar dig så mycket ♥ Du och ditt jävla lan tar kål på mig. Alltså tänk så lite vänne rman har egentligen , man har en massa kompisar men få vänner, den som säger at dem har många vänner har inga alls. På sin begravning ska sju man bära ens kista tänk att man har hela livet på sig att välja ut dem få. Ju äldre man blir ju svårare blir det att finna dem. Och det är många som man inser nu som inte egentlige var ens vän. känndes så konstigt igår, att allt kanske skulle bli annorlunda. man är ju van vid det hära nu. Men endå bäst med det andra. Att det har gått så långt tid visste jag inte. Hur har jag klarat mig utan. Saknar det så mycket.

image301

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska lägga in fler bilder på dig , du e så söt så..

2007-07-07 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback