oh, what a sunny day

Gårdagen kändes som hur många dagar som helst. Min lediga dag från jobbet gav mig helt underbart väder, träning, shopping, cykeltur och umgås med mina vänner. Som planerat tränade jag med Maria och åkte sedan ner till Oj för att möta Aleks och Carro. Miir och jag handlade riktigt god potati sallad light och biffar. Grill hade vi redan sen förra gången vi skulle grilla då det istället började ös regna. Men denhära dagen var speciellt och allt va min idé. carro handlade nån korv coh bröd och aleks nåt annat bröd som hon hackade sen isönder. Anna mötte vi nere på gröningen med värsta filten till typ 10 persobner plus att jag hade med mig 2, maria 2 och carro 1. Annas grill verkade inet funka så den hottade vi, jävla eldorado grejer. Slösade hela tändsticksasken på den grillen och halva "grannarnas" tändvätska. Oj har riktiga grejer för våran grill den funkade den. Och brann som bara den. runt om oss dunka musiken ut ur min nya högtalare till Ipoden. Och cidern på oj ska vi ju inet snacka om , riktigt go jordgubb-lime.  Maria tog med sin vatten pipan. och där satt vi ända tills kl. 11 jätte mycigt och lyckat var de. Otto gjorde oss besök ett tag där med även så fille. Efter att jag och maria cyklat hem till henne , väl framme på västra berga bestämmer vi oss för att cykla ner på 7 eleven på söder för att köpa den efterlängtade Ben&Jerry glasset som inet fanns på videomix på tågaborg. I bara linne och en tunn tröja cylkade vi ända tillbaks ner till söder handlade glassen och cyklade hem igen. Utan att frysa ett endaste dugg. När vi va framme va glassen såklart smält. Jävla skit också, men efter att ha stått inne 10 minuter i kylen gick den att äta endå. Hade blivit riiiktigt sur annars. Imorse  var det planerta att mamma skulle ringa och väcka mig när vi skulle åka till Jonstorps marknad, och senare på kvällen mysa med att äta gott hemma. Men så blev det inte , Anna från Tasty House ringde istället kl. 11.00 och väckte mig om jobbet . Behövde rycka in idag igen så fick stryka allt planerat och jobba till 21.00 istället. Riktigt segt var där i 2 h helt själv. Imrgon jobbar jag 11-19 lite shysstare tid. och så fortsätter det till på Lördag , För på Söndag e ja LEDIG. Nu är jamsin , banne , ala, nicklas framme i makedonien, är så avundsjuk. tack Aleks för du tog med dig det fina vädret hem ♥
Har inte fått all bilder från gårdagen av Carro och Anna än , men lägger in mina egna så länge. .

    
    
     
   
       
  
 

  and so on ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback