mys mys med ben & Jerrys kanske det kanske

Köpte nya solo tidningen igår, den bli bara sämre och sämre nu och alla dem där one size produkterna skämmer bara ut tidningarna och " designerna" ännu mera och det ända dem visar är kläder för över 1000:- st, vem köper det lixom jo dem som inte hellre skänker det till rädda barnen. Skulle aldirg kunna köpa en tröja för 1000 spänn, lön löst lixom. fats det stod en hel del om hur bra och fin man var hur man än såg ut, var skit fint och riktigt bra skrivit. Siklikontuttar är faktiskt inte allt och jävligt opersonligt! Så de é så. Riktigt fint väder, och då såklart har jag börjat jobba som bara den. 5 dagar i veckan , 8 timmar om dan. låter det skojigt? Avunsdjuka ? För det är väl ingen som vill vara ledig när det är 26 grader ute inte. Idag är det ännu en fredag man inte har nån som helst aning om vad man ska göra. Tivoli, grilla, filmkväll? Är riktigt sugen på tivoli men bara om man blir ett gäng och för var timme som går blir jag tröttare oh tröttare. Eh det där lät konstigt som typ allt annat jag brukar säga. Men men , ska försöka samtla ihop lite folk om inte hela hbg har blivit drabbade av atombomber och somnat efter katastrofen , som alla andra helgdagar, fast i och för sig hade jag behövt vila. jobbar 10-19 imrogon och sen leder kvällen vidare till Freddes koloni. Sen e man ju ledig på Söndagen. Yeah yeah! 1 jävla ledig dag . Nästa helg är det festival coh dåbär det av till Maria. Åh , vad jag älskar Helsingborg

Kommentarer
Postat av: hanna

jag jobbar också 5 dagar, men 10 timmar per dag.. visst älskar man hassan?

2007-07-21 @ 10:39:26
Postat av: Anonym

10-19 är riktigt slitsamt ja ..

2007-07-21 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback