måndag

Jipei ka ye var gårdagen bio, Die hard 4.0 riiktigt bra. Har sett två skit bra filmer på bio nu. 100 kr ska man få nåt bra för iallfall. Får va slut på sånt slösande nu, pengarna bara tickar och tickar. Och Tasty ringer aldrig. Skulle ju vatt igång och jobbat nu ju. Ska ta en liten promenad dit idag hade jag tänkt mig och se vad som försegår! Bra att chefen är utomlands och glassar. Hur ska jag kunna få tag i honom? Idag började fredde jobbat. känner mig så ensam, när alla jobbar och jag bara sitter här. Blir galen Och så har man fått dille påimage325 Ben & Jerry's glassen. Och det är ju jätte bra för ekonomin, ett totalt rån för min plånbok. Har redan handlat 3 stycken. Man ska aldrig börja för man kan bara inte sluta. Bara en till sen får det räcka. dessutom är det en endaste stor kaloribomb. Idag ska jag sova hos Mirr, imorgon ska vi träna med Peter och Elin också, bara Elin Lundh som saknades så hade vi kunnat köra gruppdiscon. Måste träna på det också. Måste kika lite på superstar videos också så jag får nån hum om vad som gäller. glömde mina körkortsböcker / papper hemma hos Fredde om jag också måste hämta, jobbigt! Måste till stan och maxi idag . Viktigt , viktigt. Anna är hemma från sthlm igen, Elin med och snart kommer Aleksandra hem, Yeaah! bara 6 dagar kvar . sen så. . . Saknar henne jätte mycket. Min lila partipingla. Fixade min blogg idag, blev najc. men förra va också nice :) Fett nice.
Nu får jag röra på min lilla rumpestuns och kila iväg till Maxi med pappa så vi kan fylla kylen lite. sen ska jag städa rummet eftersom att pappa tjatar hål i huvudet på mig. Städa hit städa dit ! De kommer se ut som en ssviiinstiaa när du får lägenhet . jajaja mitt hem kommer va SNYGGT! så de é så . .

HAVE A NICE DAY

Kommentarer
Postat av: annica

hejsan ! jag undrar bara hur du kan få sånn fin bakgrund på din blogg , för jag förstår inte hur man gör :P

2007-07-09 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback