Fredag

sååå tråkig festival, skojar dem eller. massa massa små fjortisar, illa :/  år och öl i handen, det skulle bara varit min unge. Hittade inget att köpa iheller. hittade en klocka för 100:- men aleks skrämde mig med att den skulle sluta fungera efterr en dag. Så jag skippade den. Gjorde av med pegar igår för alla dagar på festivalen. Carro hade bokat bord på Herrys kök eller va det hette, där vi maria kyrkan. Det såg riktigt dyrt ut där, blev lite rädda i och med Carro inte hade kollat mat och lista innan hon beställt borden. Det var jätte fint och personaeln va jätte trevlig, Jag kommer tillbaka. Åt en kött bit, potatis, bearnesås och två x cider för 230 spänn, de e inte mycket. Satt där till klockan 10 sen gick vi vidare. Först åkte jag och Aleks karuseller, riiktigt roligt, först spindelmannen som en uppvärmen, sen den jävla extreme fly som aleks tvingade mig på. Hatar den, den e riktigt ääckligt! Men det är en utmaning att gå på varje gång, Aleks tvingade mig, (grupptryck) så jag gick på tillslut, varje g¨ng när jag åkt den, säger jag  - aldrig mer, detta va sista gången, sista !! Gissa om jag sa likadant igår också. Haha..
Karuseller är så kul. Måste åka till liseberg också ju innan det börjar bli kallt igen, Meh vilken dag. Vilken ? Aleksandra du måste hänga med. Ja tillbaka till igår. Vi gick förbi tivoli för att ställa oss i klön och få stempel, men där va inget trevligt folk, en massa äckel, skulle säkert bli slagsmål varannan minut, så vi gick viadre till tempel istället. Maria som skulle gå ut med oss gick med fille istället till någon konsert, Carro stack hem med Davve och somvanligt var det bara jag och aleks kvar, Tur jag har dig gumman ^^
Det var faktiskt kulpå Tempel, lite folk i början, slappstå i kön, men sen kom en hel del.
- You never see me again. herregud säger jag bara. Såååå fulll . .

Idag är jag ledig, jobbar imorgon har bytat tid med Rasha. Jobba på en söndag 10-8 KUL !! jäääte roligt... Idag har jag planerat att fixa naglarna kl. 13.00 efter det gå in om Gina och hälsa på Aleks, sen till H&M kola rean, carro coh aleks hade ju hittat väskor för 50 spänn. Varför hittar inte jag sånt. Sen ska mamma och ida komma för vi ska åka till väla, Seeen mabey ska jga passa ida, va med elin, åka in till stan kolla rix FM festivalen kl. 20 sen pan safari eller va dem heter. Va riiktigt mycket folk igår i det tältet. Men men det löser sig jag e så liten endå , tränger mig fram, det löser sig. Ja det var en kass festival iallfall, Helsingborg blir ju bara sämre och sämre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback