åååh dessa jävla överskrifter

Oh , what a sunny day . . Igår kom aleks hem, lika fort kom hon in till stan med mig, carro och maria. Har saknat dig så mycket ... Jag, miir och pappa tog cyklen in till stan körde 50 i backen, höllt på flyga av cyklen. bråka med en bilist också som höllt på att köraöver mig på övergångstället, jäkla kossa. När vi väl kom fram till Haket var där smockad med fok och kö utanför som väntade på ledigt bord. Var riktigt sugen på haket , en aning störigt va det faktikst, BYGG STÖRRE UTESERVIERING. Har typ 3 ställe man kan gå till i Hbg om man ska ha råd med maten. Vi fick ge upp och dra till Mezo istället, men de gjorde inget för dem har världens godaste lasagne. trior ni det fanns plats där.. Ne, men tillslut haffa vi en plats precis vid fönstret dem andra hant knappt att resa sig. Jag beställde en lasagne, maria nån pasta och aleks och carro käka skräp, kakor och läsk. Bra , mycket socker en helkaloribomb för hela veckan. Var en massa slagsmål i stan, orka huliganer asså. Undra va dem tänker :/ Deras lag vinner ju inet emr för dem slåss. riiktiga mesar, var en av dem som skrämde skiten av mig fick det nästan i brallan. Men jag hade tatt han, med Freddes "kunfuu steg" . Eller inte! Sen drog vi till Bogge , min favort affär. Och handla lite godis. Sen fortsatte kvällen hos Fredde, kollade på Beck och mös. Igår var det helt galet bra.Förutom att han berättade en massa spökhistorier och somnade före mig så jag va livrädd. Berätta om andar och läskiga drömmar och sånt. Trodde inte jag skulle kunna somna, men det klarade jag! Och inte en endaste mardröm på hela natten.

Vilket väder idag igen, hade lökar på rumpan, inte så konstigt efter min cykel väg, hämta nycklar på tretorn, hämta prov på körskolan , hämta schem på Maxi, sen hem. heeeelt lökig. Bara för att det är så fint väder så ska vi Grilla ikväll. Anna, Aleks, Carro, Maria och jag . Det är inet varje dag alla kan och vill ! Men först blir det träning. Och ikväll sover jag hos maria och träningen fortsätter imorgon, måste göra klart min nya solo dans. Har redan kommit på 4:a 8:or. Ganska okej för att vara en gång. Får se hur det blir med den, har INGEN som kan hjälpa mig iheller. blir galen .Nu har vi fått internet i Ausås igen 24 timmar om dygnet det var på tiden efter ett år.
En massa kärlek till min äslkling Fredde för att han gör varje dag till den bästa och älskar mig mest av allt.
jag älskar dig ♥

image360


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback