träningsvärk


Igår va de hårt träning, med Linn, Elin och Maria. Har riktigt ont i magen och i min rumpa. ser ut som jag bajsat på mig, eller nästan. Jaja när man har träningsverk har ju muskerna byggts upp säger dem : )
Har tänk på att göra en ny dans till nästa tävling. Jag och Maria ska göra nya parkläder. Dem kommer bili så snygga! Längtar. Måste fixa klart dem till tävlingen i Eskilstuna.
Efter träningen igår stack vi till Tasty House. Vad gjorde vi när de inte fanns :/ handlade sånna bollar och piff & puff nötter. mmm !! Sen blev det soffsittande kollar på tsunamifilmen. Ush va hemsk den va, men braa! sen somande vi. Och jag drömde mardröm om Fredde somvanligt. Sov till 9.30 SOVMORGON.

Ska träna snart på friskis. Bussen går om 20 minuter. Åh va jobbigt de e med skolan hatar läxor. när man gör dem så får man bara göra om dem. Men slutar ju om 150 dagar! YEAH. STUDENT 2007
Åh måste hitta jobb, så jag kan spara till Sthlm i sommar. Ska upp på Bounce summer camp.
Ska bli så himla roligt. Ska nog bo på båten som vi gjorde med klassen Riktigt trångt, men helt ok.
hoppas Fredde och Fille kan hänga med så vi kan stanna över helgen och festa loss. Skulle vatt as kul.
Meh , får se hur de blir annars åker jag & Mirr upp själva. Måste springa till bussen nu.
Friskis väntar.


Varje dag du inte tränar, tränar någon annan för att bli bättre än dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback