softish


mm silken skön helg, typ för slapp. Inget stress. Oh yeah! igår kom Mirr & Pip hem till Fredde så vi kollade film, sen kollade vi ice age 2 lite. Ska låna hem 3 filmer. Har inte sett pearl harbour, den måste man ha sett. Ush skam på Tirr för att hon inte sett den. Denna helgen har jag inte ätit så mycket onyttigt.
Bara typ 3 godis bitar. Ska träna idag till tävlingen i Eskilstuna. Danserna måste sitta 100 % kan icke slabba och mysa med fredde och sånt nu mer. Jo ibland bara lite annars skulle jag väl bli tokig eller något
Jaaa !! Grejerna från Ellos har kommit, Måste hem och kolla på de.
Så roligt trodde det skulle ta mega lång tid eftersom att de e sommarkläder. Men nedåå
Nu denna veckan ska vi boka båten (motellet) bounce summer camp och ja ska skriva en jävla labbrapport til naturkunskapen och lämna in psykologianalysen, Åh va jag inte orkar.
Idag kommer Carro hem. Har saknat dig.
Skola imorgon. somvanligt, meeen inte länge till.
Nej nu måste jag bruka allvar med mitt körkort om jag ska ha de till sommar. Men de e så jobbigt
Okej fredde satte nyss på lejonkungen låten den ; ingen säger sluta, ingen säger gör så. ... av alla låtar som finns.
Ska möta elin & Maria på friskis kl.2 sen hem och plugga sen ringa mamsen så hon kan hämta mig.
Jobbigt när pappa är i Thailand, saknar han mega mycket redan. Helt tomt. Ska nog sova hos mamma idag sen sova med fredde från mån - tis sen med miir tis-ons och ons-fre hos mamma.
Vill inte vara hemma. tåkigt.  Nu vet ja inte va jag sa skriva. Helgen har vatt bra iallfall. Fredde städar för fullt. KRYSS I TAKET! älskar dig mest i hela världen älskling ♥

Ha de nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback