pissed

disco träning idag. svettades knappt och va inte ens anfådd. Ska de va så?
Varför föddes jag inte i Lidköping, Sthlm eller Kalmar eller ngt. Där danslärarna kan sin grej.
DH är bara en massa amatörer. Betalar hur mkt som helst för ingen träning.
Kunde gjort träningen lika bra hemma. Jajaj meeen.
Är hemma hos Maria nu. Ska nanna över här medans min pojkvän är hemma hos nån fyllekompis och super. jävla svin man har till pojkvän. Äcklas extremt mycket av alkohol.
Vet inte varför, But thats the way i am.
Filmkväll på söndag med Maria, Carro & Anna ♥ Ska kolla på Center Stage och Material Girls,
vet jag har sagt vi ska se på den innan, men då blev det inte av! Tråkigt nog.
Men nu på Sön é de 100 % . haha
Imrgon börjar JLC igen, test vecka. Köp biljetter till Barncancergalan på Dunkers på kullagatan ,
i Klockaffären (Rolex) .
Fick reda på att reklambladet var till imorgon, men har glömt bort de helt så får göra de en annan dag.
Så nu ska ja kolla på Jackass, brukar inte titta på de, Men Maria vill.
Sjukare människor får man leta efter.

Jag älskar dig Maria !
/ Terese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback