JUL LOV


Shit så långt jullovet har varit. Känns så iallafall, fast att de varat lika länge som alla andra, 2 veckor.
Jahupp, nu e de snart slut. Kändes som de va igår vi va i Maria Kyrkan och lyssnade på konsert.
Mestadels av lovet har jag tillbringat tillsammans med Anna.
Maria ♥ va i Thailand, men kom ÄNTLIGEN hem efter halva julovet.
De har vatt regionstävling och vi kom 2:a i par hiphop. Discon behöver vi inte prata om.
Har setts en massa film också! Stick it, Deja vu och Step up bland annat. Har ni inte sett dem måste ni de
Har varit pyttelite med Fredrik. Stackaren har jobbat på Kemira hela lovet.
Sabbe har vatt i Sverige och jag har shoppat nytt.
Nyår va skit bra. och julafton kunde inte bli bättre.
Nu ska de börjas råplugga till körkortet och ska välja ut balklänning.
Ska boka platser till Bounce, summer camp. Träningarna börjar. Har tänkt gå på Fridansen, baletten på DH, jazz och street hos Jesicca (JLC) och discon på DH.
Carro kommer redan hem om 1 vecka. Hon åkte ju precis :/ Anna har fyllt 19 och jag och Maria shoppade loss presenter på IKEA !!


Va fan ska jag göra efter studenten om ja inte kommer in på Balettakademin ?
Har ingen aning. Vill inte bli servitris, inköpare, dektektiv och sånt skit! Detta va mitt
sista jullov. Känns knasigt. Men såå skönt det ska bli att slippa läxor, Hatar skolan har ångest av att börja imorgon.
Vet inte ens när ja börjar.
INTE kl. 8 hoppas ja !! åh va jag inte orkar. Musikalen ska ha uppträde på stadsteatern också i mars. Detta året fyller ja 19. Oh no! Asså var tar tiden vägen. Kommer ihåg när ja va 10 år och sprang med Carro i Bårslöv. E man gammal när man e 19 ? ush, vill inte bli mer än 20.



Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback