Tisdag

30 minuter tills dansen bröjar, ska ta och hämta ut min cykel från förådet & cykla till Stattena. 1:an & 7:an stämde inte med tider och så. Åh shit skiiit kallt och cykla. Har sovit midda nu, komme rinte somna inatt. Men shit va trött jag varit denna veckan, kanske bara för att det varit sportlov och så. Haha fick reda på idag att vi skulle ha prov i svenska, modenismen. - vah, har vi jobbat med modernism. Asså svenska & Religion är ju helt off! Fattar inte varför man har det enda till trean. Heeeelt onödigt. På lördag är det tävling, vilken bil? Ska vinna i par. tränade som djur igår, hade mustach svett , haha. Imorgon ska ja på min näst sista teorilektion sen e de dans hos jesicca 18.30-21.00 sen hem och kolla Top model så klart! På Tors ska jag kolla på teater Trettondagsafton, GRATIS , med Annapanna & Maria, Carro skulle inte med för hon fyller 19! wohoo. och så ska jag träna på friskis också ju. Sen Fredag ska de tränas på Friskis & man är ledig. jadåå. SKa nanna hos älklingen idag efter dansen. Vill inte trilla med cyklen ner till GA. en aning skemmigt ja! ska sluta nu för kl. e 18.16 och dansen börjar 18.45. Ska t ut cyklen & sånt med.


Bara 101 dagar till studenten & 11 veckor till Costa Brava &  24 skoldagar kvar till Påsklovet och efter Posklovet är det bara 5 veckor kvar till Costa Brava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback