terlet

shit va lång helgen har vatt, Så roligt workshopen varit. helt otroligt.
Längtar ännu mer till Bounce summer camp nu. Benke va så himla bra.
Men tiden med honom bara ruuusde iväg. tiden går fort när man har roligt.
I fredes va jag hemma hos Natta på 18 års fest. Sen Cardinal med Aleks.
Va ruskigt kallt där.Skulle sova hos Fredde men när ja ringer vid 3 svarar ingen
varken hemma hos han eller på sin mobil.Hade noll kronor på mig och inga nycklar.
Eftersom fredde hade lova att komma och mäöta mig. ringer pappa hem & mobil. ingeeet svar.
Panniiik. Har aldrig varit så nära att vara uteliggare som då. Som tur va svarade mamma så hon kom och hämatde mig 5. Alldeles för sent. Va riktigt trött och somnade på soffan.
I lördes va jag med älsklingen, sov på soffan då också :)
Idag har jag dansat sista gången. Va så roigt. Ville inte lämna dansalen.
Tusen tack Jesicca & Otto fö ni fixade hit Benke. Ja har solat idag också.
känner mig som en vandrande tomat, men vaddååååå ?hoppas de går över tills imorgon.
Är hemma hos Fredde nu kan inte tröffas förren på Lördag igen.
Nästa vecka blir jobbig. Lunchuppträde, JLC, discotrönin, fridans, fotas till lokaltidningen, musikalträning.
och allt va de nu heter, Blir galen av stress. Åh just de ja har naturkunskapsprov & filosofiprov. faaan åssååå. Men börjar 12 på onsdag.
På fredag e de 19 års partii hos Maria & Carro.
Typ coctail party.Sen tivoli, på lörda ska ja va med älsklingen & på sönda sova bort dagen
sen e de ju sportlov.
YEEESS! De behövs verkligen så ja kan bröja träna på discon.

Ska sluta nu fredde tjurar för att jag tog datan. :/
ska plugga nu . fuck

/ Terese♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback